شکست تلخ تراکتور در خانه/

 آزمون واکنش پرشورها پس از اولین ناکامی باخت غیرمنتظره تراکتور

جدال تیم‌های تراکتور و ذوب اهن با نتیجه یک بر صفر به سود گاندوها به پایان رسید تا ماه عسل شاگردان اسکوچیچ زودتر از حد تصور در ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 14 September 2024

به گزارش تابناک از تبریز، شب گذشته  شکستی دور از انتظار برای تراکتوری ها مقابل ذوب آهن ربیعی، که سومین برد پیاپی خود را مقابل تراکتور جشن می گرفت، رقم خورد.

تراکتوری ها که فصل جدید را به شکل طوفانی شروع کرده بودند و با بازی های چشم نواز خود جزو مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آمدند، مقابل شاگردان ربیعی و تیم ذوب اهن غافلگیر شده و اولین شکست فصل را مقابل چشم پر شورها و 40 هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگار امام تجربه نمودند.

از نظر فنی این باخت در بهترین زمان از لیگ و در وضعیتی که مدت زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و جبران امتیازات از دست رفته تا پایان فصل امکان پذیر است اتفاق افتاد.

همچنین این شکست هشداری برای تمام بازیکنان و مجموعه تراکتور بود تا به این آگاهی برسند که کار برای آن ها بسیار دشوار بوده و هر گونه غرور و کوچکترین لغزشی میتواند منجر به شکست و از دست رفتن رویای قهرمانی تراکتوری ها شود.

 تجربه شکست در جریان بازیهای لیگ امری عادی بوده و سراغ تمام تیم های مدعی خواهد آمد و تراکتور نیز از این قاعده مستثنی نیست. ولی واکنش به این شکست از جانب تراکتوری ها در ادامه لیگ امری بسیار مهم و حیاتی می باشد.

تجربه سالیان گذشته در هنگام ناکامی ها نشان داده است که بعد از شکست های غیر منتظره اینچنینی استرس و هیجان در میان تمام ارکان تیم (کادر فنی، بازیکنان، مدیریت، رسانه ها و هواداران) که در موفقیت یک باشگاه نقش دارند رخنه کرده و باعث دور شدن هر ساله تراکتور از مسیر درست و کسب موفقیت در پایان فصل شده است، استرسی که پس از اولین ناکامی ها سراغ تیم آمده و عملکرد تمام مجموعه را به حاشیه کشانده که نتیجه آن حاشیه های چندین هفته ای و تبعات آن از دست رفتن قهرمانی در پایان فصل برای تراکتور بوده است.

تراکتور امسال تیمی تراز بوده که تمامی عوامل لازم برای موفقیت در پایان فصل را دارد. بازیکنان داخلی و خارجی با تجربه با سابقه بازی در بالاترین سطح فوتبال، کادر فنی با تجربه بالا و سابقه خوب در فوتبال ایران، مدیریت قوی که با فراموشی اتفاقات گذشته با تمام توان و تمرکز در راه تقویت تیم در فصل جدید قدم برداشته اند و از همه مهمتر پرشورهای روی سکو که بزرگترین وجه تمایز تراکتور را نسبت به سایر تیم های حاضر در لیگ فراهم کرده اند.

 ولی پس از امشب و اولین باخت تمامی ارکان این مجموعه نیازمند نشان دادن بهترین واکنش به اتفاقات امشب می باشند. حمایت مدیریت از مجموعه تیم و کادر فنی پیش از بازی الوکره قطر می تواند باعث ایجاد آرامش در مجموعه تیم شود.

درایت کادر فنی و تجربه بازیکنان تاثیر گذار تیم نیز در مواجهه با این اتفاق جهت گذر از چنین پیچ های خطرناک، و کنترل حواشی بسیار ضروری می باشد. و مهم ترین نقش نیز بر عهده پرشورها می باشد که با کنترل فضای هواداری، فضای مجازی و رسانه‌ها هر گونه فضاسازی‌های احتمالی را از تیم دور کرده و در جهت کسب موفقیت تیم قدم بردارند.

تراکتوری‌ها با توجه به پتانسیل بالا مجموعه تیم، با حفظ آرامش و دوری جستن از حواشی خود ساخته و تمرکز بر روی تمرینات و بازی‌ها می‌توانند به سرعت امتیازات از دست رفته را جبران نموده و در مسیر کسب موفقیت و قهرمانی در پایان فصل بیش از پیش خودنمایی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار